Reklamace
Záruka, servis, reklamace
Záruky
Záruka na zboží je 2 roky, netýká se pouze spotřebního materiálu, akumulátorů, apod.
Vrácení a výměna zboží
Máte právo vrátit nebo vyměnit obdržené zboží bez udání důvodu do 14-ti dnů od jeho obdržení v nepoškozeném obalu.
Servis a reklamace
V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vašim zbožím, neodkladně prosím volejte naši bezplatnou linku 606 738 228 nebo nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: info@morisdesign.com.
Nahlášení reklamace
V případě, že budete reklamovat dodané zboží, popište prosím druh závady. Urychlíte tak zpracování a vyřízení Vaší reklamace.
Co dělat když...
Obdrželi jste zboží poškozené?
Může se stát, že zrovna Vám bylo doručeno zboží poškozené dopravou. Prosím neotálejte a neprodleně nám dejte tuto skutečnost vědet. I v případě, že obal je nepoškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji prosím co nejdříve, abyste se přesvědčili, že je vše tak jak má být.
Nenašli jste v zásilce fakturu?
To proto, že naše faktury jsou zasílány pouze elektronicky, ale chápeme, že i takto se k Vám nemusela dostat a mohla být vyhodnocena jako SPAM. Napište nám nebo zatelefonujte, pošleme Vám fakturu obratem.
Chybí některé položky nebo díly?
I sebedokonalejší systém může být někdy ovlivněn lidským faktorem. Bude-li cokoli chybět, neváhejte a dejte nám to vědět na info@morisdesign.cz
Nenašli jste návod k montáži?
Návod k montáži a obsluze je přiložen u zboží, jehož charakter si to vyžaduje nebo na webových stránkách produktu ke stažení v .pdf.
Zákaznický servis
Volejte: 606 728 228, Po-Pá 7:00 - 17:00 nebo pište na info@morisdesign.cz