Design má skloubit divočinu a high-tech, a má tak připomínat zákazníkům stále se přibližující vztah mezi technologiemi a přírodou. Proto byl zvolen organicky se rýsující tvar velehor, skal či ledovců v kontrastu s designově uchopenými horskými rekvizitami jako jsou lyže, obrazy v LCD obrazovkách, krb a další inscenované horské motivy. Vše je dokresleno vyskládanými kulatinami nasekaného dřeva a prosvětleno tvarově podle loga asociujícího horský masiv. Koncept je velmi přehledně a funkčně uspořádaný do logických prodejních kategorií a modulárně umožňuje díky variabilním komponentům a podiím prezentovat a velmi jednoduše měnit zboží ze zimního na letní.

MORIS design je také autorem designu přidružené restaurace, ve které si mohou zákazníci pochutnat na výborné kávě či na obědě po nákupech.

Prodejna otevřela své brány zákazníkům 4. listopadu a nabídla tak zcela nový pohled na tento rostoucí segment trhu v exponované předvánoční době. Prodejní výsledky hned o prvním víkendu předčily veškerá očekávání.